Nieuwsbericht Interactieve sessie: GO. raadsinstrumenten

Gepubliceerd op: 30 november 2022 11:40

Vandaag kijken we terug op de eerste interactieve sessies waarin wij onze klanten een sneakpreview hebben getoond van onze nieuwe dienst GO. raadsinstrumenten.

GO. raadsinstrumenten is een mooie oplossing die we hebben ontwikkeld om de griffie te ontzorgen in haar beheertaken en tegelijk de gemeenteraad kan ondersteunen.

Tijdens deze interactieve sessies hebben we de basisfunctionaliteiten laten zien als ook een sneakpreview van wat we op dit moment aan het door ontwikkelen zijn. Tijdens deze sessies hebben we onze klanten nadrukkelijk gevraagd om feedback om zo samen te werken aan de beste oplossing.

Wij betrekken onze klanten graag bij deze ontwikkeling. We voldoen hiermee niet alleen beter op aan de wensen van onze klant, het heeft bovendien een positief effect op de innovatieve prestaties van onze organisatie.

Op 8 december staan de volgende 2 sessies gepland. We kijken er naar uit!

Inschrijving gemist? Meld u aan: GemeenteOplossingen | Introductie GO. raadsinstrumenten

Of wilt u meer informatie? Neemt u gerust contact met ons op via 050-5757848 en/of mailt u naar info@gemeenteoplossingen.nl

GO. raadsinstrumenten