Nieuwsbericht Lancering GO. app 2.0

Gepubliceerd op: 05 maart 2015 11:10

Achter de schermen is hard gewerkt aan de totstandkoming van de GO. app 2.0. Deze release bevat naast veel innovatie ook een geheel vernieuwde vormgeving. Vandaar dat er een nieuw hoofdversienummer aan toegekend is. De komende weken wordt de nieuwe release aangeleverd bij de AppStore. Na goedkeuring door Apple kunnen klanten deze downloaden. Maakt u gebruik van uitlevering via de GO. appmarket? Dan wordt de nieuwe release daar geplaatst. De planning wordt nader met u afgestemd.

Uitsluitend voor iOS8 of hoger

Voor een goede werking van de GO. app 2.0 is iOS8 of hoger vereist. Beschikt u hier niet over, installeer dan release 2.0 nog niet, maar upgrade eerst naar iOS8. Kunt u uw iOS niet upgraden? Blijft u dan gebruik maken van uw huidige versie van de GO. app.

Nieuwe functionaliteit

In de nieuwe release is veel nieuwe functionaliteit ondergebracht. Sommige functies zijn afhankelijk van aangeschafte modules.

• Vergadering exporteren naar uw agenda
  • Huidige pagina herladen
  • Kalender, vergaderingen, evenementen en gedownloade documenten offline beschikbaar
  • Inloggen zonder internetverbinding mogelijk
  • App vergrendelen na een instelbare duur van inactiviteit
  • App handmatig vergrendelen (alleen bij een gekoppeld account)
  • Tabblad documenten: filteren op datum of op behandelvergadering
  • Overzicht van de laatste tien bezochte pagina's in een sessie en de mogelijkheid daarnaar terug te gaan

Verbeterde bestaande functionaliteit

• Swipen in de kalender
  • Vernieuwde menuweergave
  • Homepagina is samengevoegd met de kalenderpagina
  • Vergaderweergave is vernieuwd
  • Evenementenweergave is vernieuwd
  • Pagina themadossierspagina is vernieuwd
  • Documentenpagina is vernieuwd
  • Onderwerpenpagina is vernieuwd
  • Mijn documenten-pagina is vernieuwd
  • Gedeelde items staan nu op een eigen pagina i.p.v. onder mijn documenten
  • Zoekpagina is vernieuwd
  • Instellingenoptie is aangepast
  • Infoweergave is aangepast
  • Weergave van pagina's in portrait-modus (verticale weergave) is aangepast
  • Pushnotificatie content toont gedeelde documenten

Uitlevering

Heeft u voor GO. app een servicecontract Compleet afgesloten? Dan heeft u recht op een upgrade naar de nieuwste release. Uitlevering vindt plaats via de Apple AppStore of via de besloten inhouse Appmarket. Separaat ontvangt uw klantcontactpersoon per e-mail releasenotes, met daarin een korte omschrijving van alle veranderingen, en een nieuwe handleiding.

Geschikt voor plug-in "Mijn Vergaderingen"

De GO. app 2.0 is geschikt voor de plug-in 'Mijn Vergaderingen". Daarmee kunnen eindgebruikers van de GO. app ook zelf vergaderingen vanuit de app aanmaken. Zij kunnen zowel collega's als externe contacten uitnodigen voor deelname. Externe contacten kunnen de vergaderstukken raadplegen in een separate generieke app, genaamd de GO. reader. De plug-in is leverbaar als uitbreiding op de GO. app. Uw relatiebeheerder informeert u graag over de mogelijkheden en tarieven. "Mijn Vergaderingen" is leverbaar vanaf april 2015.