Nieuwsbericht Producten GO in Softwarecatalogus KING

Gepubliceerd op: 17 juni 2014 00:00

In de GEMMA Softwarecatalogus van KING kunnen gemeenten hun eigen applicatieportfolio plotten op de GEMMA Architectuurplaat. Inmiddels zijn ruim 250 gemeenten en ruim 130 leveranciers aangesloten op de Softwarecatalogus. De oplossingen van GemeenteOplossingen staan nu ook in de catalogus vermeld.

Hoe werkt de Softwarecatalogus?

In dit online informatiesysteem vindt u het (verwachte) softwareaanbod voor gemeenten en het gebruik door gemeenten. Per softwareproduct is aangegeven wat de globale functionaliteit is, wat de productplanning is en welke standaarden worden ondersteund. Als GO| klant kunt u nu ook uw eigen applicatielandschap invoeren en daarbij de producten van GemeenteOplossingen aanvinken. Deze worden automatisch geplot op de GEMMA referentiecomponentenkaart. U verkrijgt daarmee een gestructureerd overzicht van hun applicatielandschap, welke goed vergelijkbaar is met die van andere gemeenten.

Work in progress

Het onderhouden van de registratie in de GEMMA Softwarecatalogus van KING is een doorlopend proces. Wij streven ernaar om reeds ingevoerde producten nog beter te beschrijven. Daarnaast houden wij u op de hoogte van nieuwe releases. Mist u bij het invoeren van uw applicatielandschap in de softwarecatalogus nog een product van ons? Laat ons dit weten, zodat wij u kunnen helpen.