Nieuwsbericht Actueel overzicht van koppelvlakken

Gepubliceerd op: 09 januari 2014 00:00

Oplossingen uit de GO| productlijn onderscheiden zich door hun bewezen koppelingen met de interne automatisering van (semi-) overheidsorganisaties. Steeds vaker krijgen we de vraag of een bepaalde midofficeapplicatie ook gekoppeld kan worden met delen van de website of app. Als reactie heeft GO de afgelopen periode veel tijd gestoken in de doorontwikkeling van bestaande koppelvlakken en de realisatie van nieuwe. Dit doen we in steeds intensievere samenwerking met onze partners. Om het u makkelijk te maken hebben we een deelselectie van de meest gevraagde koppelvlakken in één overzicht geplaatst.

Koppelvlakken voor digitaal vergaderen

Voor de productgroepen GO| raadsinformatie, GO| stateninformatie en de GO| app (iPad en Android) bieden we onderstaande plugins op het GO| koppelvlak aan. Via de plugins worden agenda's, documenten en metadata vanuit uw Documenten Management Systeem (DMS) getoond op website en app.

• GO| koppelvlak - plugin corsa (meest uitgebreide webservice)
  • GO| koppelvlak - plugin decos (nieuw in 2014)
  • GO| koppelvlak - plugin verseon
  • GO| koppelvlak - plugin cosa
  • GO| koppelvlak - plugin finalist
  • GO| koppelvlak - plugin ibis/iBabs
  • GO| koppelvlak - plugin exchange / outlook
  • GO| koppelvlak - plugin sharepoint (nieuw in 2014)

Koppelvlakken voor digitaal werken

Met TabSign® kunt u stukken, dossiers en projecten accorderen, amenderen en paraferen op uw iPad. Kortom: digitale behandeling en ondertekening van officiële documenten. Om dit mogelijk te maken is een actieve verbinding met uw DMS en workflowsysteem nodig. TabSign maakt gebruik van de volgende kopppelvlakken:

• GO| koppelvlak - plugin corsa
  • GO| koppelvlak - plugin DigEplan

Koppelvlakken voor eFormulieren en PiP

Voor de productgroepen GO| digitale dienstverlening en GO| cms enterprise, inclusief de Formulierenserver, zijn plugins beschikbaar om eFormulieren te voorinvullen met NAW-gegevens en om de gegevens van ingevulde formulieren automatisch in te lezen in uw zaaksysteem. Identificatie, ook voor de PiP (mijn gemeente), wordt mogelijk gemaakt met DigiD en eHerkenning. Online betalen van productbestellingen is mogelijk door aansluiting op de Ogone Internetkassa.

NAW-prefill met GBA en GBA-V

• GO| koppelvlak GBA - plugin PRLG (Pink Roccade Local Government)
  • GO| koppelvlak GBA - plugin centric
  • GO| koppelvlak GBA - plugin procura
  • GO| koppelvlak GBA - plugin liber

Identificatie en betaling

• GO| digitale dienstverlening – koppeling DigiD
  • GO| digitale dienstverlening – koppeling eHerkenning KPN (voorheen Gemnet)
  • GO| digitale dienstverlening – koppeling Ogone

Responsverwerking eFormulieren

• GO| cms enterprise - formulierenserver - koppeling zaaksysteem liber
  • GO| cms enterprise - formulierenserver - koppeling zaaksysteem pinkroccade
  • GO| cms enterprise - formulierenserver - koppeling zaaksysteem eMAXX KCS

PiP zaakinformatie en WOZ

• GO| digitale dienstverlening – mijn gemeente – koppelvlak Zakenmagazijn BCT (zaakinformatie vanuit Liber)
  • GO| digitale dienstverlening – mijn gemeente  koppeling eMAXX KCS
  • GO| digitale dienstverlening – mijn gemeente – koppeling WOZ DataB

PDC en Samenwerkende Catalogi

• GO| digitale dienstverlening ­– webservice VIND PDC (aansluiting op Sdu)
  • GO| digitale dienstverlening ­– webservice VIND VAC (aansluiting op Sdu)
  • GO| digitale dienstverlening – koppeling Impactive (Opus+) (beperkt leverbaar)
  • GO| digitale dienstverlening – koppeling samenwerkende catalogi
  • GO| digitale dienstverlening – koppeling afsprakenmodule JCC

Koppelvlakken voor landelijke programma's

Naast bovengenoemde koppelvlakken kunnen wij u aansluiten op landelijke programma's zoals de CVDR en CVIB. Speciaal voor Centrum Jeugd en Gezin hebben wij een koppelvlak met de landelijke database, zodat content automatisch actueel is en blijft. Voor alle koppelvlakken geldt dat wij zoveel mogelijk aansluiting zoeken bij de landelijk gedefinieerde StUF-standaarden.