Artikel Het ontstaan van het digitale Raadsinformatiesysteem in 2004

In 2004 kwam GemeenteOplossingen met het digitale Raadsinformatiesysteem op de markt.

Sinds het ontstaan van de functie van griffier in 2002 is er veel veranderd. "Hoe kunnen we het werk van de gemeenteraad efficiënter en duurzamer maken?", met die gedachte is het begonnen. En tot op de dag van vandaag is dat onze hoofdvraag van al onze producten. De werkzaamheden, de ongemakken, de afzonderlijke vele processen kennen wij door en door.
Griffiers komen bij GemeenteOplossingen met de vraag mee te denken of ideeën aan te dragen. Ook voor vragen waar GO, door de vele ervaringen, al een antwoord op heeft weten veel griffies ons te vinden.

GemeenteOplossingen is en blijft een belangrijke, innovatie en vooral benaderbare speler in de markt.

Meer weten over het ontstaan van het digitale RIS? Bel ons eens op 050-5757848.